
2018-02-14
Reklamy sieci komórkowych są jednymi z najbardziej znanych i popularnych. Sieć komórkowa Plus Gsm promując „,mixa” wydała wiele znanych spotów reklamowych z udziałem słynnych kabareciarzy z grupy teatralnej „Mumio”. Dariusz Basiński i Jacek Borusiński bawili widzów reklamując nowe telefony i oferty sieci. Reklamy z dużą dozą humoru znajdują zwolenników głównie wśród osób młodych, którym odpowiada taki rodzaj dowcipu. Reklama w której występują sławne osoby bardziej przyciąga widza niż standardowa reklama zupek w proszku. Reklamy animowane w których specjalizuje się sieć Heyah budzą równie duże zainteresowanie.
Zaczęło się od Czerwonego Kapturka idącego przez las, teraz na topie jest cwany kot i nierozgarnięty pies. Teksty z reklam są często powtarzane w dowcipach i codziennym języku młodzieży, takie wyrwane z kontekstu zdania wkradają się często do potocznego języka. Oglądając piąty raz w ciągu dnia tą samą reklamę można się jej nauczyć na pamięć więc nic dziwnego, że teksty powtarzane są na co dzień.
Jak musi wyglądać współczesna łazienka?

Wymogi a kredyt

Ozdoby – bez nich byłoby ponuro
